Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 27 december 2008

Av easterbunny - 27 december 2008 22:30


Love this crazy, fucked up feeling that tears my body apart.

I just gotta say I LOVE IT

Av easterbunny - 27 december 2008 16:41


Jag och syster har varit på stan idag och hon gjorde några rediga kap vill jag lova. Själv hittade jag en fin tröja i spets som jag tyckte om och också ett par nya lurar till min ipod. Nu är jag väl förberedd för vadhelst som kan dyka upp.

Katterna har lugnat ner sej något men Simson har inte riktigt sänkt garden. Han tycker fortfarande inte att det är en speciellt bra idé med en orange "katt" i lägenheten. hihi


Av easterbunny - 27 december 2008 09:52


Jag har under ca 12 timmars observation lyckats fastställa en diagnos på en viss orange "katt" som tillhör min syster. Tvångstankar, definitivt. I vår lugna harmoniska lägenhet som vanligtvis innehåller två gamla djur, en hund på nio år och en katt på stolta tio, är det självklart att fascinationen är stor. Katten i fråga är inte en katt utan måste vara något helt annat. Han sitter aldrig still! Han har ätit på min blomma (den som inte lider av förfrysning), han har tokrace-at runt, han har hoppat, han har klättrat på väggar, han har varit under -i-(!) fotöljen, han har attackerat hunden, han har skrikit, han har jamat, han har vält blommor...  Och jag ber er observera att han bara varit här sedan klockan 18.00 FREDAG.


Och Simson hatar oss för att vi släppt in ett freak i lägenheten, han morrar och jamar och försöker med alla medel (den orange katten har gjort det igen, han fällde ner något från fönsterbrädan 10.00 sharp) skrämma det lilla krypet härifrån.

Tycker så synd om honom, ska man inte få ha det lugnt och skönt på gamla dar?

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards