Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 4 december 2008

Av easterbunny - 4 december 2008 19:38


Förstår inte var tiden tar vägen! Nu har jag redan (så gott som) sett klart hela andra säsongen av Gilmore Girls! *Vips* säger det och jag ser bara fartränderna av tiden när den swischar förbi. Jag kanske borde börja känna mej gammal?! Börja använda Revitalift och annan hudföryngring för att motverka åldersrynkorna?


Clementin, Mandarin eller Satsuma? Jag har ingen aning om vad de där gula, runda sakerna mamma kom hem med idag heter men OOOOJ vad de var góa! Jum,jum, me like! Vill alltså komma fram till att säsongen för att köpa gula-runda saker är inne! =) Just for the record!


Jag googlade på "Ischoklad" och fann att det faktiskt funnits människor före min tid (surprise surprise!) som slagits av tanken att göra VIT ischoklad! Klart att jag inte blev förvånad utav det faktum, tyvärr är det konsekvensen man får ta genom att dra det kortaste strået att bli född ungefär jättemånga-tusen-år-efter-första-människan och därigenom bara gilla läget att man aldrig får vara först med nånting!

Tyvärr, hörni! Det går tyvärr inte att uppfinna hjulet igen, I'm afraid.... *typiskt* (Eller är det?)

Men lyckligvis lever jag inte mitt liv på jakt efter att få vara först med nånting, jag tänker smått och nöjer mej med det lilla, JAG SKA GÖRA VIT ISCHOKLAD!

Det gör ingenting att jag inte var först med denna brilljanta idé för nu vet jag bara att andra provat och inte anser att det var ett misslyckande vilket gör mej trygg i att själv göra ett försök! *Jättesmajl*

MO-ha-ha! Here I come, whiteicechocolate!

Av easterbunny - 4 december 2008 15:14


Idag snöade det snöflingor i strl snögubbe! Jättestora -that is!

Nu ligger jag hemma och tittar på avsnitten med Vänner på femman och ser fram emot då That 70's Show börjar. Jag har verkligen blogg-torka nu, tyvärr har jag inte något mer intressant att dela med mej av. Snart är det jul! Hurra

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards