Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 26 december 2008

Av easterbunny - 26 december 2008 17:14


Jag har rotat fram garnet och stickorna och börjat på ett par nya sockar. Det är ett spräckligt garn med fina färger i rosa, rött, orange, gult och blått. Kanske lila också? Jag ser inte så noga. =)

 Nu väntar vi på att få äta god mat, lax på spenatbädd , det blir gott det. Syster och Björn har tyvärr inte kommit hit än, de är på rätt sida av Högakusten bron åtminstone och de ska nog ramla in genom dörren snart.


Idag blir det en liten julafton igen för Emelie och jag ska byta julklappar med varandra, hurra. Men mest av allt längtar jag tills jag får krama na! :D  

Av easterbunny - 26 december 2008 13:21


Jag har efter julens hetsätning hamnat i någon sorts matförnekande eller kanske matallergi? Blää, jag har ätit mej trött på allting, allting förutom apelsiner och juice. Det smakar fortfarande bra :) hihi

 Men det är väl precis så julen ska vara, man äter tills man blir förlamad.


Min kära syster kommer hem till mej snart och då ska jag inte göra annat än krama henne! De två tappra själarna (hennes karl är också med) satte sej i bilen och körde de många milen från Nyköping med en gapande katt i baksätet! Av egen erfarenhet vet man ju hur tröttande det kan vara att ha en protesterande kisse som absolut inte tycker att det var en bra idé att åka iväg, i bilen.


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards