Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 9 december 2008

Av easterbunny - 9 december 2008 18:15


Jag längtar till nyår då jag ska få ha min fina kjol och den jääääähääättesköna tröjan till. Jag längtar till jul också för då får jag ta på mej den fina lila klänningen! MEN FRAMFÖR ALLT för att jag få ha fina glittriga strumpebyxor! Hurra, den som påstår att man inte kan köpa sej glad har feeeeeel!  Hihi =)

Fast ännu återstår några juleklappar men inte så jag borde känna stress, jag skulle vilja ha ännu mer pengar och ännu fler människor att köpa till, för det är ju så kul att köpa saker som man ska få ge bort! Skoj skoj.


Nu tänker jag lägga mej ner med någon utav alla de böcker jag har att läsa och försöka plöja några sidor.


Måste skaffa mej en ny fondation också för den jag har gör mej så flottig i ansiktet. Det är inte kul att känna sej som att man stoppat huvet i olivolja...... typiskt



Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards