Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 14 december 2008

Av easterbunny - 14 december 2008 21:24


Måndag:

Tisdag: Religionsprov, Etik & Livskunskaps prov, Geografiredovisning (?) + Läxa i Företagsekonomi

Onsdag:

Torsdag:

Fredag: JULAVSLUTNING + Julspel


Lustig fördelning av arbetet, inte sant? :) hahaha

Av easterbunny - 14 december 2008 20:33


Något är inte riktigt som det ska hos mej idag, och jag har svårt att sätta fingret på det men jag tror att jag mår illa..? Jag mår inte riktigt 100 iallafall. Både mamma och pappa har påpekat att de mått lite konstigt de senaste dagarna och jag undrar om det är vinterkräksjukan som är i krokarna?

Det hoppas jag iallafall inte, för det har jag inte tid med.

Riktigt bra mår jag iallafall inte, punkt



Av easterbunny - 14 december 2008 19:41



Haha, jag vet inte om det behövs säga något mer. Jag bara ÄLSKAR den här adresslappen. =)

Av easterbunny - 14 december 2008 12:56


YES! JAG ÄR KLAR MED JULKLAPPARNA, de sista som återstod avklarade jag på ungefär en timma! I'm on fire today, yes I am! =) På med svettbandet och joggingskorna bara, bränn iväg ner mot stan och ös! KUTA GENOM AFFÄRERNA MED KARDBORRE-KLÄDER OCH KÖP ALLT SOM FASTNAT PÅ KARDBORREN NÄR DU SPRUNGIT KLART. -TADA! Skitenkelt att fixa julklappar. :) hihi



Av easterbunny - 14 december 2008 09:14


Jättemysig kväll hade jag igår uppe i de höga höjderna på Skärpe. Jag har äntligen provat Hallon Sorbé och jag måste erkänna att det var något alldeles extra. Jum-jum! Jag gillar glass!


Nu står vi här och 3:e advent har mött oss på vägen.

Jag tänkte skynda mej att gå till köket så kanske JAG får vara den som tänder adventsljuset! Om jag har tur... :)

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards