Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av easterbunny - 28 juli 2008 17:21


Daydreamer, with eyes that make you melt
He lends his coat for shelter because he's there for you
-when he shouldn't be
But he stays all the same, waits for you, then sees you through
There's no way I could describe him
All I say is, just what I'm hoping for

But I will find him sitting on my doorstep
Waiting for the surprise
It will feel like he's been there for hours
And I can tell that he'll be there for life
You can tell he'll be there for life


Av easterbunny - 28 juli 2008 00:33


Jag tycker om att skriva saker, jag gillar pennor och hur man kan skriva saker med dem på ett papper. Det försvinner aldrig, för man har en gång skrivit det.

Jag och dearest har varit tillsammans i 2 år och 7 månader precis idag! Fortfarande rookie.

Jag satt och pratade med en tant på jobbet och när jag frågade hur länge hon varit gift med hennes man så svarade hon "60 år", då sa jag till henne att jag kände mig som en grönjöling.

58 years to go! Bara till att kämpa vidare alltså. :)

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards