Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av easterbunny - 12 juli 2008 12:41


Plötsligt är det lördag igen, veckorna går så hiskeligt snabbt! Jag förstår inte var all tid tar vägen. Kanske är det som någon förklarade för mig att tiden är som en spiral som blir snävare och snävare ju längre ner man kommer. Och nu är vi rätt långt ner i spiralen och därigenom går tiden väldigt fort?

Vad vet man..


Idag sovde jag väldigt länge, till klockan kvart i tolv! Jag räknade att det var ungefär dryga 11 timmar som jag sovit. Helt och hållet en STOR skillnad jämfört med tidigare då jag gick i skolan då jag vaknade halv sju varje morgon - spelade ingen roll vilken tid jag gick och la mig.

Positivt för mig, och för andra också.


Vi hade inga smörgåsar i skåpen idag så jag fick nöja mig med mjölk och flingor. Mjölk och flingor går inte! Flingorna blir mjuka och alltihop kladdar ihop sig till en deg. BLÄÄÄÄ

Fil och flingor går bättre -faktiskt riktigt bra. Vaniljyoghurt är toppen.


Jag tror att jag ska ta mig till Coop och köpa en sån där god smoothie på tetrapack. 

Tjing. 



Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards