Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av easterbunny - 17 juli 2008 19:30

Hurra, det här är en gammal bild som jag målat nångång under mina glansdagar.(?) Ser ni vilken kvalité ? Haha

Av easterbunny - 17 juli 2008 18:55


Kanske?


Jag avskyr dagarna jag vaknar upp och känner mig dammig, klumpig och bara helt otrevlig. Idag var en sån dag och jag ber hemskt mycket om ursäkt för mitt knorrande.

Som mest var mitt knorrande igår då jag fullkomligt rann över pga en vattensäng. Det kändes som att jag la mig i en jättestor tjock mage, (Konstigt att jag alltid relaterar till magar, eller hur?) där fettet bara åkte runt. Jag kände mig sjösjuk.

Jag tycker inte om att åka båt, över huvud taget. Båtresan till Gotland var en pina och slutade med att jag, helt grön i ansiktet, lämnade båten efter nån timme tillbringad med huvet hängandes över en av båtens toaletter.


(tillbaka till vattensängen)

Tillslut fick jag nog, jag var trött och avskydde att ligga på fettet och försöka sova så tillslut tog jag ett täcke och en kudde och la mig på en matta på golvet. Där sov jag fram till morgonen då jag vaknade av ömmande höfter och rygg, typiskt.

Men allt väl. Jag är väl ingen människa som är FÖR vattensängar. hihi


Nu vill jag bara ta mig ut på en lång och skön promenad och byta luften i mina lungor.

 På tal om att gå ut på promenad. Jag måste ta tag i mitt liv!

Innan jag träffade Fredrik sprang jag nästan varje dag och var relativt fit, men det gick över. Jag har hört att man ofta äter mer och "slappnar av" när man är kär, synd bara att det aldrig återhämtat sig! Haha

 I närheten av skolan i España så finns det en simanläggning och jag inbillar mig att jag ska kunna ta tag i min träning där. Vad tror ni? Man kan ju alltid hoppas.


Jag kan iallafall börja med att sluta äta mer godis, det lär väl göra skillnad? KOMIGEN, någon som är med mig? :)

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards