Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av easterbunny - 3 juli 2008 21:30


Det var superskönt att vara ledig idag när vädret var som det var. Nästan 30 grader och soligt. We really like!

Imorgon jobbar jag igen men är ledig lördag,söndag.


Idag gick jag och storasyster på staden och kikade i butiker. Jag köpte en liter jordgubbar som skulle vara en muta egentligen men eftersom jag inte kunde få tag i personen som skulle ha mutan så fick jag o systeryster dela på den själva. :) Sicken tur vi hade!


Nu önskar jag bara att det blir fint väder till helgen också, inte regn och åska som de sa på teven. Jag tycker om åska, inget fel på det, men jag vill inte ha det under dagen då jag vill göra saker utomhus!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards