Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av easterbunny - 28 januari 2009 18:12



Av easterbunny - 28 januari 2009 15:58


It makes me so glad, every time I log in and see that someone have been visiting me and left a little comment behind! =) Thank you all, so very much!

Av easterbunny - 28 januari 2009 12:21


DET FINNS SÅ MÅNGA DUKTIGA BLOGGDESIGNARE DÄR UTE! Jag blir helt matt. Varför har vissa begåvats med sådana eftersträvansvärda kvalitéer och vissa INTE?

 Självklart beror det väl på intresse och måttet tålamod personen besitter. Eftersom min tålamodsskala är ungefär från minus fem till plus två.. såååå går det väääldigt dåligt när det kommer till att lära sej nya lite för avancerade saker..

 Men jag vill ju!

Av easterbunny - 28 januari 2009 09:43


PS. alla bilder jag lägger upp som innehåller Doris är på begäran av storasyster! =) DS

Av easterbunny - 28 januari 2009 09:33


Jag har börjat fixa med en www.sojf.blogg.se och jag vet inte hur jag vill göra. Jag tycker att den här på bloggagratis är mer hemtrevlig.. Fast det är mer frihet att göra vad man vill på den andra.. I need comments that would help me in my consideration!

Av easterbunny - 28 januari 2009 09:16


I've searched for any feeling that might still be left inside of me, but there is none. I can't lie and say something that is not true, I don't want to be the one that hurts.. Either way, it's going to be me.

 The normal reaction or, should we say decision, would be to make it less hard for the second part. But here, there is nothing like that. It has to hurt. It makes me want to shut my eyes and just walk away, leave everything behind and just stop.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards