Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av easterbunny - 24 januari 2009 18:56


Jahapp.. Doris vill ha kattungar!

Eftersom vi bara haft hankatter så länge jag har varit självtänkande så är det ju självklart att jag inte kunde lista ut vad det var för fel på Doris. Mamma kom in på mitt rum efter att jag ropat

"Titta mamma! Doris är jätteglad!"

mamma står i dörren och tittar lite förvånat/skrattande på mej och säger:

"Öhm, tror du? Jag tycker det där ser misstänkt ut.. som att hon ville ha kattungar?"

Jag utbrister förskräckt:

"VA?! TROR DU!??!"


Ja..... så gick det till när Sofie märkte att hennes söta lilla kattunge inte längre var så oskyldig. :)


Idag har jag varit och köpt nagellack också! Två stycken lila, fina, ener.:)


Nu ska jag ut en sväng med Nikko!


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards