Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av easterbunny - 16 januari 2009 16:57



Hejsan, det här är min kompis.

Han låg på bordet utan ansikte och jag fick lov att hjälpa honom lite. Jag visste inte då att han skulle bli en vän till mej, men nu vet jag det. Man äter inte sina vänner... Hur ska jag nu göra?

Köper jag en till melon vet jag ju att det är en vän till min vän. Jag får helt enkelt utesluta melon från min diet.

Detta är mitt diettips för dagen, gör maten till vänner! VÄNNER ÄTER MAN INTE!

Av easterbunny - 16 januari 2009 09:35


Som jag skrev i tidigare inlägg är jag FULLT medveten om att jag BARA talar om mitt nya underverk - DORIS. Jag tänkte att det kanske kunde vara intressant för er läsare att jag varvade med något annat, som förslag har jag att jag ska försöka skriva något som innefattar det ni har röstat på.

  • Mina djur/ Djur i allmänhet
  • Livssyn
  • Hypokondri/Pedant(ism)/Hygien-noja

..är de punkter som jag tror att jag hunnit skriva lite om. Jag har varit så förutseende att jag ordnat "Kategorier" där jag försöker sortera inlägg som jag tycker passar under överskriften. Jag skulle kunna bli bättre på att sortera, det är jag fullt medveten om! :) Skärpning på mej.


Jag ska inte låta er vänta länge, snart kommer en uppdatering, jag looovaaar!


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards