Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av easterbunny - 1 januari 2009 13:24


Eftersom det är ett nytt år så betyder det att man kan börja om på ny kula och kanske göra saker annurlunda och bättre än tidigare. ? Jag tänker åtminstone gå in hårt på det här året, 2009, med att låta er läsare tycka till om blogg-topics som ni speciellt tycker att jag borde skriva mer om. Allt för er läsare, så är det ju ;)
Hoppas att ni lämnar en liten vote till mej!

Av easterbunny - 1 januari 2009 11:21

 VÄRDKATT

Det var hos denna misse vi spenderade nyårsaftonen. Såklart var hennes skyddslingar där också, människorna dvs. :D Det bjöds på en jättetrevlig afton.

Fina (glada)damer i köket.


Vi ser aktivt väsk-rotande från blond tjej till vänster i bild, posing därimellan och lite kameraflipprande till höger.

Här åts det kladdkaka i fulla lass. Vi saknar några medlemmar dock. Kanske insåg de av manligt kön att de inte var någon idé att försöka vinna över oss chicks när det kommer till fotogenik så de höll sej helt enkelt undan kamerans lins. :)


Nu har jag inte fler bilder att bjuda på, jag la bort kameran och återfann (läs letade) inte den förrän det var dags att gå hem.

GOTT NYTT ÅR


Av easterbunny - 1 januari 2009 04:37


Sen natt, eller tidig morgon, beror på hur man ser på saken. Har haft otroligt roligt ikväll, hade knappast kunnat ha det bättre faktiskt!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards