Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av easterbunny - 12 mars 2008 20:15



Gemini

Du tänker och funderar mycket, och har ett stort behov av att utbyta detta med andra, eller få uppleva det du funderar över.
Hos Tvillingen finns ett stort behov av att känna
frihet och göra som den vill.


Du önskar en partner som förstår dig och som du kan vara jämlik med. Du är definitivt inte en sådan som lätt låter dig fångas i en traditionell roll i hemmet.
Tvillingen kan utåt sett ibland verka lite känslokall, otrygg och flyktig.
I diskussioner blir det alltför ofta du som kommer med sista ordet. Du manövrerar lätt ut dina diskussionsobjekt genom ditt sätt att vara, och ibland finns risken att du sårat någon i onödan.

Tvillingen har också tendenser till beslutsångest. Du skjuter gärna upp saker, mitt i din glädje och nyfikenhet på allt det nya som ständigt kommer i din väg.
Tvillingar är ofta lite nervöst lagda.




Jag är inte så att jag tror blint på stjärntecknen.
Men ibland känns det skönt när något
kan ge en approximativ bild på hur läget är som.
Det här är läget.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards