Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 31 maj 2008

P.s

Av easterbunny - 31 maj 2008 23:53


jag har köpt frön som jag kan plantera i min jord. tack coop för ert breda utbud!
jag hittade också ett jättefint garn som jag ska sticka vantar utav.

D.s

Av easterbunny - 31 maj 2008 23:43


Det har känts som att det varit en produktiv dag idag, jag har hunnit göra saker men ändå inte behövt stressa - skönt.
Jag klev upp och körde igång tvättmaskinerna och sen begav jag mig ner till stan för lite solning. När jag kom tillbaka plockade jag ut tvätten och slängde in det i torktumlaren och gick in och la mig i sängen igen.
Efter att jag hämtat in den torra tvätten så kunde jag slappna av och jag somnade.
Jag o F klev upp och åt lite frukost innan han begav sig hemmåt och jag satte mig och filosoferade lite grann, tittade på teve och satt vid datorn.
Jag fick för mig att gå ut och gå, i SKOGEN!

Det var jättemysigt och jag är så arg på mig själv för att jag glömde att ta med mig kameran - så bra gick det med att tejpa fast den i handen.
Jag får tänka på det imorgon så att jag kan dokumentera mina högst intressanta upplevelser.


Jag fick mat hos Vrv och det var jättegott! Lax har blivit min absoluta favoritmat den senaste tiden! Mamma och pappa gör en jättegod Chili-lax  som är superenkel att göra.
Jag ska lägga upp receptet imorgon!

Nu är jag trött och tänker gå och sova. Natti natti.


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards